Kızlar bebeğim hep emmeği çok seven bebekti bu ara sadece uyanınca emiyor 4 saate bir falan yani genelde normal mi acaba zayıflayacak aç kalacak diye tedirgin olduk yalancı emzik emiyor ondan mı dilinde pamukçuk vardı o mu yapıyor anlamadım üzülüyorum bu durumu yaşayan var mı acaba