Merhabalar 2 ay 4 günlük bebeğim var hergün mutlaka durmadığı sürekli ağladığı saati var gündüz duruyorsa gece durmuyo yada tam tersi ağlıyor emmiyor ne yaparsam yapim susmuyor en sonunda yorgun düşüyor bi şekilde uyuyo normaldede çok mızmız bi bebek ama arada tam krize giriyo gazınıda çıkaran bi bebek ama yetmiyor mu acaba çıkardığı delirmek üzeriym artık yemek bile yedirtmyo bazn