Merhaba hanımlar şuan oturduğumuz eve yeni taşındık yani 3 ay oldu girmeden ev sahibi 6 ay kira istedi.900₺den anlaştık verdik şimdi üç ay geçmiş adam arıyor tekrar 6 ay daha istiyor ama 950₺de zam yapıyor tabiki salak değiliz vermedik.Evden acil çıkmamız gerekiyor sultanbeyli,pendik,gebze tarafında varsa kiralık daire bana yazarsanız gerçekten çok memnun olurum.Daha iki gün önce oğlum evin merdivenlerinden düştü üstüne bu ve bebeğim daha küçük çok zor olucak ilanlara bakıyoruz malesef yok.2+1 olsa yeter bizim için önerilerinizi bekliyorum..🙏🏻