Kızçeler sabah aşı oldum ama emzirsem mi emzirmesem mi diye düşündüm.Aşı dan bir kaç saat sonra emzirmeye devam ettim.siz naptınız hemen emzirdiniz mi bir gün beklediniz mi?bir de iğnenin yan etkileri oldu mu?aşı olalı 8 saat oldu yeni başladı kol agrısı