Kızlar 1 ay önce normal doğum yaptım. İçte ve dışta yırtılma oldu dışta az ama içte 3 cm kadar yırtılma olmuş. 15. Günümde dikiş acılarım geçmişti ama 2 gün önce sanki ilk günkü gibi bir acı başladı. Bu normal mi sizce? Bu durumu yaşayan var mı? Berbat durumdayım normal dığum yaptığıma pişman oldum resmen. Ne oturabiliyorum ne yürüyebiliyorum. Annem dikişlerim iyileşiyor ondan acıyordur diyo ama pek mantıklı gelmiyor bana. Lütfen bu durumu yaşayanlar cevaplasın