SeverusSnape Rebulavanta ben kendim için de hep laktozsuz süt alıyorum. Kızım 23 aylık, çok nadir çıtır yulafa katıp veriyorum ara öğün gibi. Onun dışında direkt içsin diye hiç süt vermedim.
nur-nr_123 Rebulavanta ben canm pınar veya torkunun sütünü iciriyorum laktozsuz16 aylık oğlum memnunum gaz vs yaşamadık