Cemregul on güne kadar kaka yapmaması normal demişti doktorumuz ,yetişkinlerdeki gibi yapmadığı zaman hemen kabız denmiyor bebekler için , endişe etmeyin,yine doktorunuza danışın siz ,bizimki de mama ile besleniyor zorlanıyordu ,uzunca yapmıyordu mamasına zeytinyağı katıyoruz öyle çözdük , devam ederse siz de sorun bi Dr a