Merhaba anneler. Tadım denemeleri yaptıgım bebegime yvas yavas yogurt balkabagı avokado falan vrmeye basldm 3 gün kuralından alnımızın akıyla cıkarak ama nedendir bilmem son 3gündür kaka yapmıyor endişelenmeye başladm. Ek gıda denemelerinde normal mi yaşayan var mı ?