ANNEBALIIII Yazın doğdu göbek düştükten sonra hergün yaptırdım, kışın 2 günde 1, şimdi gün aşırı ama havalar ısınınca hergün yaptırırım. Haftada 2 gün şampuan öneriyorlar ama ben kafasını her yıkanışta şampuanlıyorum çok terlediği için. Vücut 2 banyoda 1.