Nefeshiramm bizim doktorumuz her gün yıkayacaksın demişti. Ankara’da kışın soğuk diye 2 günde bir yıkıyorum diye kızdı hatta. Her gün yıkanacak dedi. 🤷🏼♀️O yüzden her akşam yıkıyorum. Uyku rutininin bir parçası. Yıkandığı zaman daha rahat uyuduğunu gördüm 3 aydır her gün yıkanıyor.