Merhaba hanımlar, kızım 3 buçuk aylık. Şimdiden ek gıda araştırması yapıyorum neler yapabilirim ne verebilirim diye. Peyniraltı suyundan çok bahsediliyor. Nasıl yapıyorsunuz? Bi de sütü kaynatıp limon sıkarak yapılan peyniri bebeklere önermiyolar o sadece süt kesiğiymiş. Gerçek peynir nasıl yapılır bilen var mı yada güvenilir alabileceğim bir yer? Şimdiden teşekkür ederim