AbsXxxl Sezeryan sonrası kırkım çıktıktan 15 gün sonra adet oluyor gibi oldum az kan geldi pembe ama sonra kesildi anlayamadım neden böyle oldu
Guldanee1 AbsXxxl Bende öyle canım doğumu yaptım 40kım çıktım 10 gün geçti damla damla az az oldu 2 gün daha da adet görmedim kızım 4 aylık oldu
ayazasaf AbsXxxl benim 32 gün kanamam oldu kesildi 37. Gün tekrar başladı normal adet düzeni devam etti 22 aydırda devam ediyor bu şekilde
basakhanim34 Ben kırkım çıkar çıkmaz adet gördüm bitince 1 hafta sonra tekrar adet gördüm. Doktora gideceğim artık