Nevin60 Merhaba hanımlar 4 aylık bebeklerinizi nasıl uyutuyosunuz çok direniyo asla uyutamıyorum memede uyuyor
Heyecandorukta Nevin60 kucakta sallama, memede uyutma, sarki calip ziplama, pusetle veya slingle disari cikarma😁 kisaca yeter ki uyusun nolur uyusun nolur bu atak bitsin artik bel kalmadi🙈
Gigyyy Nevin60 tam uykuda gerileme atak zamanı , çözüm yolları veya eğitim için bence atak zamanının geçmesini bekleyin derim ,daha rahat edersiniz ☺️
Pamukkizimmm Nevin60 2 buçuk aydan beri yanında yatıp elini tutup başını okşayınca mis gibi dalıyordu ama bu 4. ay atağı bizi de bitirdi.Dün bir de aşı olduk ateş huzursuzluk derken uykuya çok direniyor ama pes etmeden aynı şekil uyutuyorum. Nasıl alışırsa öyle gidiyor rutini bozmadım hiç siz de bir deneyin derim kendilerini güvende hissediyorlar
durucinar Biz ayakta sallanıyorum ilk zamanlar memede uyudu sonra popoya pıt pıt vurarak sonra eee sesiyle 😬 en sonda ayakta çare buldum 5dk hafif hafif salladin mi küt uyuyor 🤭
Nevin60 Asla yerde durmuyor yere koyuyorum çığlığı basıyo yastıtğa koyuyorum bağırıyo ne yapabilirim ya
homosapiens Nevin60 yatarak emziriyorum uyuyor çok çok acil bi işim varsa hamakta veya ayakta sallıyorum
Mom_teacher Her türlü uyutuyorum yakında amuda kalkacağım 🤯 atak mıdır nedir bezdim canımdan bitseydide 5.aylığa geçeydik artık