Arkadaşlar bebeğimin hba1c değeri 5,9 anlayan varsa lütfen yorumlayabilir mi doktor sorun yok dedi fakat başka tanıdık doktora gösterdim tahlilleri şekere dikkat edin yoksa ileride şeker hastası olur çocuk dedi aşırı korkuyorum sadece anne sütüyle besleniyor 3 gün kuralıyla tadım şeklinde ek gıda veriyorum bende gebelik şekeri vardı ama şuan şekerim yok. Referans 5,6 ve altında olmasıı gerekirken 5,9 çıktı oğlumun bilenler lütfen yanıtlasın. Ne yapmam lazım şeker hastasımı benim oğlum değilse bile olur mu