Sevgili anneler, emin olun aynı şeyi yaşıyorum bende. Dişimiz şükür 7. ayında çıktı. O ay aynı sizin bahsettiğiniz sıkıntıları yaşadık diş çıkarma evresinde çok huzursuz oluyorlar. Annenin kucağından ayrılmak istemiyorlar. Memeyi bırakmak istememesine gelince diş etini mememizin ucuyla kaşıyor aslında bu nedenle her ağrıda uyanıp emmek istiyor. Bir arkadaşım sağolsun caljel diş jelini önerdi doktorumuza da sorduk uygun gördü. Dişjeli çok rahatlattı.Sizinde diş çıkınca rahatlatacak sınıf inşaallah. Bizim uykumuz doğduğu günden beri çokta düzene girmedi aslında. Her ağladığında ve emmek istediğinde meme vermem gerektiğini söyledi doktorumuz. En fazla uyursa akşam ilk yattığında 2 saat uyuyor sonra genelde her 1-1,5 saate bir kalkıp emmek istiyor. Ben ve eşim alıştık artık. Acıkıyor emiyor ve uyuyor. Aman hasta olmasınlar isteğim bu. Rabbim hepimize dayanma gücü versin.