Tubasel24 Hava 30 derece ev de 28 derece kısa kollu zıbınla evde dursa olurmu acaba? Cok giydirdiğim için hep islk oldu . Büyükler bebek o giydir demelerinden giydirdik. yanlş birsey yapıyorum sanırım🙄
Zdk Tubasel24 kısa kollu giydirin tabiki de. Yazık çocuğa hasta olur. Bebekler güçlü canlılar aslında bişey olmaz. Sadece ince kollu zıbın giydirdim ben. SiZ nasıl giyiyorsanız bebeğe de öyle giydirin diyor doktorlar
Eminekerim Tubasel24 ideal sıcaklık 24 derece siz 27 derecede üşüyeceğini düşünüyorsanız evham yapıyorsunuz.
Baharbek Tubasel24 canım giydir tabiki kısa kollu zıbın bişey olmaz isilik olmuş baksana sıcaklıyor demek ki
kartopu23 Tubasel24 o zamanlarda bizim doktorumuz kendi kıyafetinizden 1 kat fazlası demişti. Pamuklu ince ama uzun kollu şeyler giydirmiştim ben.
Rozalinda Yaa ben de aynı durumdayım uzun kollu giydiriyorum ama isilik oldu. Kısa kollu giyidrsem de üşütür hasta olur diye korkuyorum. Naapsam ben de bilemedim🤷♀️
Serapveminikleri Tubasel24 beb gün 14 günlük 2 gündür sıfır giydiriyorum cokk sıcak yüzü boynu hep isilik oldu :( sabah 38 di şimdi 31 oldu akşama doğru kollu giydirecem
Mevakus6103 Bizde 26 gunluguz bir zıbın ve bir kat gidiyorum. Isısını kontrol etmek için ense ve sırtına bak eğer sıcaksa giydirme elleri ayakları soğuk olursa seni yanıltmasn