Devlet memuruyum bebeğin 6. Ayına kadar (dahil) 3 saat 7. Ay itibariyle 1 buçuk saat süt iznin oluyor canım mesai nöbet yok 1 yaşını doldurunca süt iznin bitiyor ama nöbet ve mesai vb isteğe bağlı zorunluluk durumu 2 yaşından sonra amirin mecbur ederse yani