Meraba güzel anneler . Sıkıntı bende bundan yaklaşık bi 6 ay önce lenf bezim şişti doktora gittim tahliller yapıldı vücutta korkunç derece de iltihap var dedi antibiyotikler verdi kullandım geçti daha sonra sağ bademciğim şişti bunu nasıl anlatıcam bilmiyorum ama boğazımda sanki bişey var yumru gibi öksürünce bişeyler yiyip içtiğimde gidiyo sonra geliyodu o da yaklaşık 1 hafta sonra geçti ama şu an yine sağ bademciğimde yumru hissi yaşıyorum bu nasıl geçer neyin nesidir bilgisi olan var mı