mavilimorcicek41 Kızlar 8 ay önce sezaryen doğum yaptım daha önce bir sıkıntkm olmadı dün temizlik yaparken masayı kaldırdım başka yere koydum baya da ağırdı akşam dikiş izimde 1 cm yer kızardı şişti başına gelen varmı içerden açılmış olamaz dimi
Wolverine mavilimorcicek41 olmamıştır birşey diye düşünüyorum. Arada öyle ağır kaldırma üşüme gibi durumlarda kızarıklık oluyor bende de. 15 ay oldu benim de
mavilimorcicek41 Wolverine 8 ayda ilk defa başıma geldi açıkcası korktum daha önce de defalarca ağır şeyler kaldırdım ama ilk defa böyle oldu belki başka bişeydir bilemedim ama inşallah dikişlerle alakalı değildir
mavilimorcicek41 Selin2021 oyy rahatlattın beni kuzum geceden beri gözüme uyku girmedi hep derler ya iç dikişler 2 seneden önce iyileşmez diye aklıma takıldı
Selin2021 mavilimorcicek41 kız düşün ben 15 günlükten Mekik çekmeye başladım açılsa o zaman açılırdı hatta sordum öyle bişey olmaz dedi
AyazMerve mavilimorcicek41 benim de 6 buçuk ay oldu , birkaç gündür dediğiniz gibi umarım önemli birşey yoktur , ağır bi iş de yapmadım ama
mavilimorcicek41 AyazMerve inşallah yoktur canım perşembe spiral için gidicektim inşallah o zamana kadar geçer geçmezse sorucam doktora