Hazalperi Kızlar elime fazla miktar kiraz geçecek reçel dışında nasıl değerlendirebilirim acaba fikirlerinize ihtiyacım var
Klnccc Hazalperi cam kavanozlara koyup kapağını kapatın bulaşık makinesine atın vakumlansın istediğiniz zaman açıp süzgeçten geçirin şeker ve su ekleyin mis gibi elde yapılmış meyve suyu olsun😊
idillinamom Hazalperi Hoşaf tarzı birşey yapabilirsin. Bende bir kısmı ile reçel bir kısmı ile hoşaf yaptım. İçine hibiskus,kabuk tarçın,karanfil koydum surahiye doldurdum attım dolaba sıcaklarda çok güzel gidiyor 😊
Omerasafsmom Konserve şeklinde komposto yapabilirsiniz, güneşte kurutabilirsiniz, dondurma yapabilirsiniz, yıkayıp dondurucuya atabilirsiniz tatlılarda kullanılabilir yada birazını satın-dağıtın🤷🏼♀️😂
Hazalperi Omerasafsmom ay satamam çok güzel kiraz değerlendirmem lazım 🤣 kurutma işi mantıklı aslında
Klnccc Hazalperi evet evet çekirdekli koyun kirazlar olduğu gibi kalıyor zaten suyunu bırakıyor sadece birde vakumlanmış oluyor uzun süre saklayabilirsiniz açtıktan sonra da çıkan suyunun üzerine su ekleyip şekerle tatlandırabilirsiniz çok pratik ve çok güzel oluyor😊
idillinamom Hazalperi Evet şeker de koyuluyor 😊 kirazların ölçüsüne göre miktarı ayarlayıp koyabilirsin
Annepandaa Hazalperi çekirdeğinide atma. 😁🤣 Geçen sene konserve yaparken ayırmıştım. Bu sene bebeğime kiraz çekirdeğinden 2 tane karın için yastık diktim. Gaz vs olunca hopp mikroda ısıt koy..
Klnccc Zhnce kirazlar ayıklayıp yıkadıktan sonra cam kavanozlara doldurun daha sonra ağızlarını kapatıp bulaşık makinesine atıp çalıştırın o sıcaklıkla kaynayıp vakumlanıyor kirazlar tane tane kalıyor suyunu bırakıyor sadece istediğiniz zaman açıp süzgeçten geçirin üzerine su ve şeker ekleyin meyve suyunuz hazır 😊