Tomris4646 Merhaba kızlar ,ilk gebeliğimde kan sulandırıcı iğne kullandım 9 ay boyunca ,bugün evde test yaptım ve hamileyim henüz doktora gitmedim 2.gebeliğimde iğneyi devam eder miyim 🤷🏻♀️
cocomelon33 Tomris4646 edilmeli diye biliyorum pıhtılaşma geçen bir şey değil.Bana doktorum tüm hamileliklerinde kullanacaksın dedi siz de doktora gidin en kısa zamanda 🤗Hayırlı olsun bebeğiniz