Herhangi bi olumsuz yorum yok emzirenler için bu yüzden ben şahsen olucam sonuçta virüs bu korunmak gerek ,yan etkisi kol ağrısı baş ağrısı gibi şeyler yapıyormuş belki yapmazda her bünye farklı ,olumsuz bi yorum yokken olmamak çok yanlış , artık maskesiz bi hayat istiyoruz ❤️