Ozzlemm34 selenomer hafif kol agrisi oldu 1 gun o kadar baska hicbirsey yok oglumda emdi problem yasamadik 3 hafta sonra ikinci dozumu olucam ins
RuzgarAtlas Mom095 bizim doktor da biontechi önerdi emzirebilirsin dedi daha modern daha koruyuculuğu yüksek dedi
Girlpower Dyunak ben de sinovac oldum koruyuculuğu %91, biontech de %95 diye biliyorum.. yani bence atlatma süreci aşının türünden çok bünye meselesi diye düşünüyorum ☺️
Yasemin38 selenomer randevu aldım yarın yaptıracağım bende 5 aylık bebeğim hakkımızda hayırlısı olsun inşaAllah
Tgbygt selenomer Merhaba sıra geldi ama daha olmadım doktoruma sordum biontech yaptır dedi.Bu arada kırk günlük oğlum süt yumurta alerjisi doktor bir sorun olmaz yaptırabilirsin dedi.