3 aylık bebeğimde 2 aydır var bu illet gitmiyor bir türlü her gün kıyafet ve çarşaf degişikliği yapiyorum 60 90 dan asagıya yıkamıyorum camaşırları losyonlar kullanıyoruz en son kwellada diye losyon kullandik o biraz fayda etti ama kızımın ne zaman vücudunu açsam kızarıklık hala var morallerim alt üst döküntüler izler de geçmiyor. el ve ayaklarında döküntüler kaldı anneler basına gelen varmı neler önerirsiniz yardım edin