Deletedmom5493 hanımefendi ben sizin bebeğinize anormal mi dedim lütfen stresinizi başka yerde atın. Allah aşkına minicik yavruya neden anormal diyeyim, doktor baktıysa sorun yok dediyse yoktur. Benim bebeğimin de göz yaşı akıyordu doktor bu durum kanal tıkanıklığından olur normalde akmaması lazım dedi ve damla verdi masaj gösterdi. Bunları yaptım ve öyle geçti.
Ayrıca size doğrudan cevap bile yazmadım, bu saldırmayı anlayamıyorum 🤷🏻♀️