Sumeyra87 Hangi markalari kullaniyorsunuz kizlar.nelere ihtiyacimiz olucak acaba.neler almaliyim.neleri gereksiz buldunuz.
GokSuM Sumeyra87 başlangıçta oioi kaşık çok rahat, yumuşacık. Şimdiyse evden hangi kaşık-tabak denk gelirse kullanıyorum. Ama en çok elimin altında olanlar ikeanın renkli plastik tabak-kaşıkları çatal kullanmıyoruz.
Medusafer Sumeyra87 bana oioi tabak kase filan hediye geldi bir kere kase kullandım hiç sevmedim öyle dolapta duruyor ben hiç sevemedim
Zehr Geçen %50 indirim vardı oioi tabak, mama kaşıklari, püre emzigi aldım. Kullanmadık daha ama alan ve memnun kalan çok kişi var oioi
Sumeyra87 Zehr o indirim devam ediyor e bebekte bende almayi dusunuyorum ama bakalim baska oneriler gelicekmi acaba