Selam kızlar oğlum 18 aylık. 1 aydır filan çiş yaptıktan sonra elini pipiye tutuyor kaka yapar yapmaz söylüyordu. Bi kaç kez tuvalete götürdüm yapmadı. Bugün de bezini açtım az hava alsın diye wcyi gösterdi Bi gittik işedi çok mutlu oldum 😅😅 o kadar tecrübesizimki nasıl yapcam başlamalı miyim alıştırmaya. Biraz daha büyüsün mu napayim bilemedim . Gorumcem küçük başlayınca büyüdükçe sıkıntı yaşıyorsun diyor. Oğlu 8 yaşında geceleri hala kaçırıyor küçük başladığım için diyor. Napmaliyim sizce akıl verin 🤦♀️