Mamadan dolayı olabilir doktor bana 10 güne kadar normal yapamaması poposuna zeytin yağı sürebilirsin hatta 1 2 damla zeytin yağı da verebilirsin hiç bir zararı yok demişti ama benim oğlum kabız olduğunda 4 aylıktı 25 günlük için bir şey demek istememem dokturunuzu arasanız en güzel bilgiyi size o söyler