İlk zamanlar bende çok ağlardım, abartısız söylüyorum sabahtan akşama kadar memedeydi. Çok zor zamanlardı. Göğsüme sürekli ayva jeli yapıp sürmüştüm , çok şükür bir şey olmadı. Bu günler geçecek, biraz sabır gerektiriyor. Etrafınızda kim varsa mutlaka yardım alın, kimse yoksa sa çağırın.