Esma34 Anneler bebişlerinizi nasıl uyutuyorsunuz. Benim oğlum çok keyifçi asla uyutamıyorum kendisi canı isteyince kafasını sağa sola sallayıp uyuyor. Ve ben hiç bi zaman onu sallamadım 🙄 neden kafasını sallamayı tercih ediyor anlamış değilim 😀
Dorukcumunannesi Esma34 gece uykusundanmi bahsediyoruz? Eger oyleyse iki gogsumude emzirirken uyuyakaliyor(tabi uykusunun geldiginin belietilerini gosteriyor once )besige koyuyorum uyanrsa bir iki salliyorum ve uyuyor
NeslihanBusra Esma34 beşigine koyuyurum genelde orda daha rahat uyuyor. Yada kucağımda emzik veriyorum o şekilde uyuyor. Bende hiç sallamadım
Merve201119 Esma34 mamasını yiyor karyolasının koyuyorum müzikli dönencesini açıyorum onu izlerken ve dinlerken uyuyor gece 11 de yatıyor 4 te kalkıyor tekrar mama yer ve 9 da kalkar 2.5 aylık bebeğim
damlahira Esma34 akşam 9 buçukta mamayı yer uyur kucağımda zaten hemen beşiğine yatırırım iki sallarım uyur gece 3-4 kalkar emmeye mamaya sonra uyur yine sabah 8 de kalkar
Burcu35 Merve201119 Beni yanlış anlamayın nolur. Müzikli dönencelerin otistiğe sebep olabileceğine dair burda birşeyler yazmışlardı bi araştırın olur mu? Hepsi bizim meleklerimiz hiç birinin ayağına taş dahi değsin istemem
marriapuder Merve201119 merhaba benim de çocuğum iki aylık olacak masallah bu düzense nasıl girdiniz bizimki inanılmaz düZensiz bende düzenli bir şekilde yatırmak istiyorum
Merve201119 Burcu35 canım benim üçüncü çocuğum tecrübeliyim merak etme biliyorum fazla bırakmıyorum zaten uyku aşamasına geçtiği mayıştımı açıyorum sonrasında kapatıyorum kuzum ama düşüncen için çok sağol🥰🥰
MomTubamom Ayy benimki ya ayğmda sallayınca yada beşiğinde sallayınca uyuyo bazen öyle bi inadı tutuyo ki battaniyede sallayıp uyutuyorum keşke kendiliğinden uyusa
Aybukealtintas Esma34 ay benimkide kafa sallayarak uyuyor birde ee ee diyo 😂acıkıp uyandıgındada kalkmak istemiyor sallayarak kendini geri uyutuyor ölüyorum o haline valla😍😂
Esma34 Aybukealtintas evet bi de o çıktı acıkıyor uykusu açılmasın diye mızmızlanarak sallıyor yine kafayı 🤦🏼♀️
Minnakkk Esma34 gözleri kapalı cıldırıyor ağlarken yine de kendı uyumuyor 😞 sureklı gece gündüz ayağımda sallayarak uyutuyorum memede uyuyanları hep ozenmısımdır hiç öyle alışkanlıklarımız olmadı 😀😀
Birgaripanne Esma34 Bazen emerek bazen park yatağında sallıyorum. Emdikten sonra yatağına koyarken biraz uyanıyor sonra geri dalıyor. Annem ayağında sallıyor. Eskiden uyku konusuna çok takıntılıydım artık nasıl isterse öyle uyutuyorum.
Sevnurr Esma34 Normal emerek çok kolay uyuyordu. Ama şu 1 haftadır faln geceleri de çok sık uyanıyor ağlayarak çığlık çıplığa uyanıyor anlamadm valla bende 4 aylık olduk hiç böyle olmamıştı. Çok zor uykuya dalıyo direniyo resmen