Anneler ne olur bir akıl verin bana kızım 30 haftalik doğdu düzeltilmiş yaşı 15 aylik parmağının ucunda yürüyor tam dengeyi sağlayamıyor düşüyor elini hiç bırakamıyorum çevrem dekiler fizike götür diyip duruyor sizce düzelir mi ne zaman tam yürür bağımsız çok korkuyorum yürümeyecek diye