Kızlar merhaba 7 aylık emzirdiğim bir bebeğim var ancak bana kısa süre öne zehirli guatr teşhisi konuldu ve thyromazol adlı ilacı günde 15 mg alıyorum. Bazı doktorlar 20 mg kadar sorun yok diyor ama bazıları da asla emziremezsin çocuğun troid hormonları bozulabilir diyor. Bir doktor emzir sonra ilacı iç ; 4 saat sonra sağ sütü at sonra yine emzirebilirsin diyor ama bilmiyorum çocuğuma zarar vermek istemiyorum. Ben de yavaştan emzirmeyi kesmeye başladım ama çok üzülüyorum çünkü bebeğim deben de devam etmek istiyoruz ama ona zarar verme riskini alamayacağımdan bırakıyorum. Sadece paylaşmak istedim 😔