Gizemdiril Merhaba klaire labs probiyotik kullananlar yazabilir mi bebeğinize iyi geldi mi ? Bizim ki her mamadan sonra kaka yapıyordu kg alımı da ayda 700 gr civarı dr önerdi aldık da bir sormak istedim sizlere nasıl etki yaptı, iştah açar mı mesela
Zamirazerya Gizemdiril Ben yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Bebeğimin alerjisinden dolayı ama ben Bi fayda göremedim. Gaz çıkartma dışında
Kuzusuannesi Zamirazerya merhaba klaire yi kullanimizin üzerinden çoook zaman geçmiş pekala su an ’da bebisiniz iyileşti mi atlattı mi alerjiyi probiyotigin faydasını gördünüz mü? Şimdiden teşekkür ederimm