Kızlar 7 aylık bebeğim var ve emziriyorum aşırı halsizlik ve kalp çarpıntısıyla doktroa gittim tsh düşük t3 t4 yüksek çıktı. Graves olduğum anlaşıldı ve doktor thyromazol ve dideral ilaçlarına başladı. Thyromazol çu düşün doz günde 3 adet alıyorum. Ama cocuk doktorum emzirmeyi kes cocuğa zararlı dedi. Başına gelen var mı? Canım çok sıkıldı:(