Mertin_annesi canım endişelenme. İlk üç gün benim bebeğimde her çiş yaptığında ağladı. Burda okuduğum yorumlarda ilk bir iki çişten sonra bişeyi kalmadı vs diyolardı ama bizim öyle olmadı. Ama üç günden sonra rahatladı çok şükür 🙌 doktorumuz bol bol kantaron yağı sür demişti biz onu kullandık. Sargı yoktu ama bizim. Karton bardak koydum 1 hafta. Çok geçmiş olsun çabucak geçer inşallah