Mervemasal tabikide cok cok yeni bende karamsardim bu konuda merdivenleri bile zor çıkıp iniyordum kizim yogun bakimdaydi sarilik yuzunden onu görmeye ya da ona süt sagmak icin gidiyordum bazen merdiven tercih ederdim zulümdü benim icin bi anne görmüştüm 25 gün olmus dogum yapali koşuyordu o da süt sagmaya gelmis bebeğine bende boyle olacak miyim diyordum çünkü sandalyeye bile zor oturup kalkiyordum 1 hafta 10 gun kadar agri yasadim ama 15 gun kadar oturarak uyudum dikislerime birsey olacak diye 😊😊ama suan bakiyorum ne gunlermis koskoca 1 yil geçti üzerinden 😊 birde ben günde 2 kez batikon sürüyordum birde dus aldiktan sonra fön makinesinin soguk ya da ılık ayariyla iyice kurutmami söylemişti doktorum