Sevgili @adm
Forumun yeni hali çok iyi. Sadece gözüme çarpan önemli bir eksiklik olarak senden şunu rica ediyorum:konu başlıklarımız ve konuştuklarımız google da görünüyor ve forumun içeriği okunuyor. Burdaki kullanıcı adımızı google da aratınca da tüm yazdıklarımız okunuyor. Formun içeriğini google a kapatabilir misiniz?