Hanımlar fikrinize ihtiyaçım var saçımı uçlarını sarıya boyatmak istiyorum sarı dediğimde uçlara omre ten rengim aşırı esmer değil ama esmer sayılırım sizce nasıl olur yakışırmı değişiklik istiyorum biraz önlere bi kaç tutam sarı attırmak istiyorum ilk defa boyatmaya düşünüyorum korkuyorum biraz saçım kahve rengi öylemi kalsın çok kararsızım