betulbell
Ben 6 aylıkken ayırdım kuzum. Gece 1 kez beslenmeye kalkıyor sadece, mamasını içirip yatırıyorum uyuyor hemen. Yatak odamızda kendi beşiğinde yatıyordu zaten, sadece yan odaya geçirdik, bir şey değişmedi.😊 Telsiz var, uyanınca gidip mamasını içirip yatırıyorum uyuyor. Sabah uyandığında yatağında oynuyor, ağlamıyor. Güvenli bağlanmayı sağladığımı düşünüyorum.❤️ Büyüdükçe, farkına vardıkça ayırması çok daha zor olur, o yüzden erken ayırmak daha iyi. Hem kendi bağımsızlığını kazanması açısından, hem daha verimli uyuması açısından. Odasını ayırınca çok daha verimli uyumaya başladı, dönem sesimizden fısıltımızdan hemen kımıldıyordu çünkü. Ayrıca biz de eşimle daha rahat ettik açıkçası, birbirimizle daha iyi zaman geçirebiliyoruz gece 😇