duygu00 Bebeğim 10.5 aylık pusetinde arkası dönük şekilde koyuyoruz arabaya ama artık çok sıkıldı yüzü ön tarafa bakacak şekilde oto koltuğuna ne zaman oturmaya başladınız güzel anneler
Eminos duygu00 oto koltugu guvenlik icin kesinlikle gerekli 6 aydan beri kullaniyoruz 26,5 aylik simdi disari cikinca arabaya kendi biner oturur alistirmak cok onemli
Minikkurbagam Eminos nasıl alıştırdınız peki benim 15 aylık oğlum asla oturmuyor o kadar ağlıyor ki mecbur alıyorum
duygu00 Eminos yok bende oto koltuğuna koyulması gerektiğini düşünüyorum zaten zorunlu yaşadığım ülkede sadece şu an pusette ve arkası dönük oturuyor. Puseti bırakıp oto koltuğuna yüzü öne bakacak şekilde oturtabilir miyim artık acaba ?
Eminos Minikkurbagam 6 aydan beri oto koltugunda arabayi kendim kullaniyorum esim kullandigi zamanlarda da zaten öndeyim oyle bi istekte bulunmuyor bazen yanina otursam ac der acilmaz annem araba calismaz o zaman diyorum anliyor
Svmsnnm duygu00 oto koltuğu da alsanız tavsiye edilen 15 aya kadar yüzü arkaya dönük gitmesi guvenlik açısından ancak isterseniz şuan bir oto koltuğu alabilirsiniz 6 aydan sinra kullanılabiliyor
Minikkurbagam Eminos ben konuşmayı da denedım asla durmuyor çok hareketli bi bebek zaten inş alıstırabilirim
Eminos Minikkurbagam iste cok kucukken alistirilmali eline atistirmalik biseyler verin belki oyle alisir