simgesell anne sütünü çabuk sindiriyorlarmış. 1 saate kadar. O yuzdendir. Hem sadece aç oldugu için emmek istemiyor, sizin sıcaklıgınızı, güveni, sevgiyi hissetmek ve eger varsa gazını çıkarmak için emmek istiyordur. 4 saat mememde taşıdım o zamanlar. Uyur uyanır emerdi. Simdi de meme almak istemiyor. Daha 2 bucuk aylık. Geceleri emiyor sadece :( bence keyfini cıkarsın.