Asrin Merhaba prematüre anneleri 31 haftalık doğan bebeğim 2 aylık oldu benim sütüm yetersiz diye prematil kullandık ama normal mamaya geçmek istiyoruz prematili ne kadar daha kullanalım normal mamaya geçelim mi bebeğim 1460 kilo doğdu şuanda 3350 kilosu
Dmt-01 Asrin tam emin değilim ama geçebilirsiniz sanırım benim kızım vaktinde doğdu ama küçüktü 2.520 gram doğdu sütüm gelmediği için aç kalmıştı doktoru bizede prematil başlattı 3 kilo olana kadar bunu verin demişti
Mimarhanim Asrin benim kızımda 1420 Gr doğdu, doğdu doğalı mama yiyor sütüm yoktu maalesef. Prematil kullandık 3 kilo olana kadar. Artık bir numara mamaya geçebilirsiniz 👍🏻
zeyzey77 Asrin doktora sormadan mi prematil başladınız? Doktor derse prematil verirsin doktor 1 numaraya geçebilirsin dediğinde 1 numaraya geçersin
Asrin Bugün doktora gittik 3 kilo üstü çocuklar 1 numaraya başlıyormuş aptamil önerdi aldık bakalım inşallah iyi gelir 👍🏻