esleminannesi2 Kızlar bebeğim 6 aylık ben muhallebi tarzı şeyler de yapmak istiyorum tadımlıklar bitti çok şükür irmik katıcam ama bebek irmiği yazıyor nette normal irmik katsam ne olur birde pekmez de kullanıcam sizler ne pekmezi kullanıyorsunuz ?
Gin esleminannesi2 normal irmiği sindirmeleri daha mı zor oluyor acaba. Ben bebek irmiği kullanmıştım kavanoz mamalarında. Keçiboynuzu özü bir de👍
oyanamoy esleminannesi2 ben normal irmik kullanıyorum en başından beri. Bir sıkıntı yaşamadık. Keçiboynuzu pekmez olarak da.