Yigit_eminim Merhaba arkadaşlar ben 39 gün once sezeryan dogum yaptım trn 40. Gün oluyor ama hala kanamam az az geliyor ne zmn kesiliyor tam olarak ben 40 gunlukken bitiyor sanıyordum da
HayalAsel Yigit_eminim canım bende de oldu bazen olabiliyormuş ama çok çok fazlaysa doktora git 45.gunde bitti
Ayten-1907 Yigit_eminim benim 2 ay geldi neredeyse ara ara tabi..3 ay oldum şimdi bu aralar bir sey yok canım..
Metehan123 Tam 45 gün sürdü ama az az olsa yine iyi şelaleydim mübarek 😂 en son 2 koca pıhtı düştü benden öyle kesildim içiniz temizleniyodur illa 40 gün sürcek diye bi kaide yok
Yigit_eminim Peki kizlar 40 nasıl çıkardınız su bilinen şeyler 40 taş tuz şeker tarzı şeyler bana hurafe gibi geliyor dinen öyle birsey yok 40 çıkarma hakkında da birsey yok sanırım sadece gusul abdest alınması gerek deniyor bilginiz var mi bu konu hakkında @Defnekubra zusu#13040735 @