Mervezmr Hanımlaar selam, 🙋♀️ 3 günlük taze anneyim. 😍 Ve bir sorunum var emzirirken gögüs uçlarım yara oldu resmen emzirirken canım yanıyor sızlıyor sizce gögüs ucu kremi olarak mustela mı yoksa lansinoh krem mi iyi gelir fikir verirseniz çok çok iyi olur 🙏
Minikprenses5481 Mervezmr lansinoh gogus ucu krem fayda edio canm bnmde ilk xamnlr oluodu al hmn kulln
ezogelinn Mervezmr ben lansinoh kullanmıştım canım cok iyi gelmişti bebek emdikten sonra hemen sürün kızım 10 aylık hala var bende dudaklarima sürüyorum 😊
Fulakinci Mervezmr lansinoh kullandım ama çok az bir süre çok fayda etti benim tavsiyem kesinlikle gümüş kapak. Bir kere bile yara olmadan emziriyorum 3 aylık olduk. Hatta bir kaç gündür artık onu da kullanmıyorum. Çok işe yaradi 🥰
Ahsenimin_Annesi Mervezmr lansinoh bana zerre fayda etmedi, lahana bile koydum, zeytinyagi, tahin yagı, kendi sütüm, ayva çekirdeği vs hiçbiri zerre acımı almadı. Sadece en son çare gümüş kapak dedim meğer şifam ondaymış 👍🏻
Mervezmr Minikprenses5481 Hm anladım canım bende ikisi arasında kaldım ya ikiside iyi diye duydum da çok teşekkür ederim peki gögüs pedı kullandınız mı
Mervezmr ezogelinn Çok sağol canım peki sürdükten sonra silmek vs gerekiyor mu bebiş emerken zararı olur mu
Minikprenses5481 Mervezmr onuda kullnmstm ama bak rahtsz ederse kullnmzsn cnku kotu oluo hele bide ozellkle kmsenn yannda emzrma bn bir kere o hataya dustm akrabmdi bn emzirrkn odaya gldi ay ne gzl emio vs bseler soledi o geceden snra goguslerime br sey oldu hep kan gldi yara oldu aglaya aglya emzrdm 1hfta snra okuttmda ole duzeldi sende yeni dogum yapmssn aklnda bulunsun cnm
Sevgi-Aslan Fulakinci ya ben gümüş kapak aldım kahverengi bölgeyi yara yapıyor batıyor öyle bişey yaşadınız mo
Mervezmr Ahsenimin_Annesi Yaa demekki kişiden kişiye de değişiyor canım ama gümüş kapağı da alayım ozaman iyi geliyor madem onu da kullanırım çok sağol
kartopu23 Mervezmr bama hiçbir krem etki etmemişti ben gümüş kapak kullandım. O çok hızlı iyileştirdi ama herkeste etki etmiyor.
Srnsrnsrn Mervezmr ben ikisinide dönüşümlü kullandım ama lansinohun lanolin içeren kremini değil yeni çıkan tamamen doğal içerikli olanını kullan bence. Lanolin artık önerilmiyor hatta direk saf zeytinyağı sür en iyisi ben en son öyle yaptım hep
Tugcerylmzkerem Mervezmr lansinoh hic fayda etmiyor bana hic bi krem iyi gelmedi ilk bebegimde 4 ay cektim ikincide bu gruba biri balmumuyazmisti kullandim 1 haftada gecti Allah razi olsun derim hep aklima dustukce
Mervezmr Tugcerylmzkerem Bal mumunu da ilk defa duydum canım eğer diğerleri etki etmezse bunu da denicem çok sağol
Mervezmr 2erkekanasiii Evet canım vazelin iyi diyorlar zeytinyağı sürdüm bugün bakalım inşallah iyi gelir olmazsa vazelin de sürerim çok sağol
Prensannesi8 Mervezmr Kesinlikle Lansinoh kullan sür emzir silme veya yıkamaya gerek yok iki gün içersinde gecirmisti bende