Bebeğim 3 aylık gün içinde bazen isal bazen normal kaka yapıyor bazen fışkırma tarzında bazen kesik süt gibi kusuyor kendini kasıp ağlıyor emzikle yada memeyle sakinleşiyo ama memedede kendini kasıyor gaz sancısı oldugu içinmidir yoksa karnı falan mı ağrıyodur ?bu arada bebeklerde karın ağrısı nasıl anlaşılır