Tbaltn canım ben hem 2 yaşına kadar emzirdim hem yemek yedirdim. Sürekli bir şeyler yediriyodum elini hiç boş bırakmıyodım havuçtu bilmem neydi hep veriyordum her sofraya oturduğumuzda bir örtü seriyodum önüne koyuyodum öyle çok hoşuna gidiyordu hevesleniyodu yemek için döke saça yiyodu biraz daha büyüdükçe ellerini sildirmeye başladı sonra ağzını yerken dökülmmsi için tabak veriyorum şimdi 3 yaşında. Hep yedir yani kuzum dediğim gibi örtü ser orda yesin arada da emzir kalktığında mesela emzir sonra kahvaltı sofrasına oturacağınızda ona tabak yap sonra aradan zamma geçide meme istedi mi yine emzir sonra yemek ver ya da eline bişey ver alışıyolar emin ol ama kolaya kaçma direk sırf yeisn diye abur cubur verme ben parka çıkarken bile abur cubur istiyordu eline salata haavuç falna veriydum evdede öyle meyve veriyordum şimdi meyveyi bayıla bayıla yiyo