Sevgili annişler ;
bebeğiniz kaka yapmaya başladığında örneğin mama sandalyesindeyse; kaldırıp pozisyon veriyor musunuz? Yoksa mama sandalyesinde devam mı ediyor? Çömeltmek veya ayağa kaldırmak gerekiyor mu? Benim bebiş biraz ıkınırken zor yapıyormuş gibi sesler çıkarıyor ben tedirgin oluyorum