Kizlar cuma günü kızım bir yaşına girdi. Kızamık ve zatürre aşılarından vurulduk. Su çiçeği sonradan olacak ( sağlık ocağında kalmadığı için). Sizce bugün banyo yaptırsam herhangi bir sakıncası olur mu? Çünkü Hava çok sıcak bunaldı kızım öylece ağlıyor. Tecrübeleriniz hakkında bilgi edinmek istiyorum.Yardımcı olursanız sevinirim.☺