Ozge5555 Merhaba guzel anneler yeni anne olmakla birlikte bugun 9 gunluk olduk doktorda ilk muaynesi oldu bebegimin ama tiroid icin gostermem gerektigini soyledi kime götürmem lazm tekrar cocuk doktoruna mi yoksa dahiliye mi
Zhnce Ozge5555 öncelikle bebegin hayırlı olsun Biz ilk kontrollerini cocuk doktoruna yaptiriyorduk orda kan aldılar tahlil yaptilar tiroit değerleri yüksek çıkınca cocuk endokrin bölümüne yonlendirmislerdi Dahiliyeye gitmene gerek yok cocuk doktoru da kan tahlili isteyebilir Sonuca göre zaten yönlendirecektir
Ddddddd01 Ozge5555 benim oglumunda doğuştan troisi var basta endokrine götürdük şimdi de özelde doktorumuz var çocuk doktoru o takip ediyor troidini
Zhnce Ozge5555 aynen oyle 😊 Daha yüksek mi değil mi belli olmadığı için endokrine kayıt acmiyorlar cocuk doktoruna gitmek yeterli olur
AloneMom Ozge5555 ozeldeyse direk gideceksiniz.direk çocuk endokrinoloji ye randevu alabilirsiniz.ama devlet hastanesi ise çocuk doktoru yönlendirirr